De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C Voor studenten, professionals en opleiders; Praktijk- en diplomagericht

Neem kennis van de Complete Marketingmethode A-B-C. In de hedendaagse, snel veranderende marketingwereld, biedt De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C een uitgebreid kader dat zowel theoretische als praktische inzichten combineert voor […]

Auteur(s): William van Vessem, Patrick Kooij, Irene Grotendorst
Bindmethode: Paperback
Taal: Nederlands
Druk: 1e
ISBN: 9789055163540
Prijs: € 97,50
Aantal pagina’s: 325 pagina's
De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C

Samenvatting

Neem kennis van de Complete Marketingmethode A-B-C. In de hedendaagse, snel veranderende marketingwereld, biedt De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C een uitgebreid kader dat zowel theoretische als praktische inzichten combineert voor een effectieve marketingstrategie. Het hart van deze methode is het strategisch en operationeel marketingplanningsproces, dat gebruikers door alle essentiële stappen leidt – van onderzoek en analyse tot de formulering van strategische opties en implementatie. Dit maakt het mogelijk om met vertrouwen in complexe situaties met marketingplanningen te navigeren. Doel- en doelgroepgericht  komen succesvolle strategieën en ontwikkeling van waardeproposities binnen handbereik op uitvoeringsniveau NIMA Marketing A-B-C. De NIMA-exameneisen sluiten aan bij de actuele online en offline marketingmethodieken en ontwikkelen van strategische volgens al langer bekende marketingplanningsprocessen tot en met planning met Business modelling canvassen.

Het boek en de bijbehorende online omgeving zijn ontworpen om theorie direct te koppelen aan praktijktoepassingen, waardoor leren interactief en relevant wordt. Door middel van kleurcodes, checklists op examenniveau, video’s, podcasts en oefeningen wordt het materiaal toegankelijk gemaakt voor elk niveau binnen de NIMA-certificering van NLQF4 t/m NLQF7 niveau. Of je nu student bent, professional in het werkveld, adviseur of docent, De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C biedt een grondige voorbereiding op zowel examens als real-world uitdagingen in strategie en operationele marketing.

Over de auteur(s)

William van Vessem

William van Vessem

Van 'De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C'

Meer over deze auteur
Patrick Kooij

Patrick Kooij

Auteur van De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C

Meer over deze auteur
Irene Grotendorst

Irene Grotendorst

Auteur van De Complete Marketingmethode NIMA A-B-C

Meer over deze auteur

Inkijkexemplaar van de Complete Marketingmethode A-B-C

Als docent, onderwijsontwikkelaar of studiecoördinator zoek je natuurlijk het boek dat goed past bij de opleiding waar je verantwoordelijk voor bent. Om te beoordelen of onze boeken ook voor jou de juiste keuze zijn is het mogelijk om een gratis beoordelingsexemplaar aan te vragen. Wij zijn erg benieuwd naar jouw bevindingen van het boek, daarom nemen we na een maand nog even contact met je op.

Hidden
Naam(Vereist)
*Het privacy statement van Concept Uitgeefgroep is van toepassing op dit formulier.